|
www.passatb4.fora.pl Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:23, 29 Sie 2006 Temat postu: WZMOCNIENIE |
|
|
czesc co znaczy turbine wydajniejsza z jakiego auta bo moj b4 jest jakby troszke ospaly moze przebieg 180000 moze klima go obciaza niewiem ale stary ww b3 mial jakby wieksza pare
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyba
Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:44, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Turbine wydajniejszą czyli autor miał pewnie na mysli taką od 1.9TDI 110KM - ona ma zmiennę geometrię łopat - auto lepiej ciągnie z dołu na niej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
altulek
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 11:37, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
no i jeśli chodzi jeszcze o zmienną geometrie to pozwala również na pracę przy wyższych prędkościach obrotowych niż w standardowym rozwiązaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawel10
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 11:59, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
To fakt, ale turbo nie lubi obrotów pow. 3tys. (długotrwałych), bo wtedy wcale nie jest wydajne a za to szybko go szlag trafia. Ja w ogóle nie przekraczam 3tys., zresztą przy tych obrotach na piątce mam 140km/h, to po co więcej, a na przyspieszenie tez go wystarczy kręcić do tej wartości a nawet mniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
altulek
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 12:50, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] to jest stronka o virusowaniu AFN-ki, tylko nie wiem skad oni wzięli takie spalanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawel10
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 12:59, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Faktycznie bardzo wyśrubowane i mogłoby sie wydawac że niemożliwe, ale można by było takie osiągnąć tylko trzeba by było jeździć cholernie delikatnie. Paski TDI i tak palą mało to po co dobijac silnik bardzo niskimi obrotami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mrova1
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:34, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
witam mam 1,9TD wie ktoś moze jak go podkrecic troche??? wsadziłem stozek to jakby troche na obroty wchodzi ale moc dalej ta sama
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wąbrzeźno
|
Wysłany: Sob 21:44, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ja tam mojego 1.9 td, nie musze podkręcać na rzepakowym nieraz nawet biore tdi.to poco go podkręcać .!!!!!1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mrova1
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:33, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ja swoim tez niezle ciskam tid wymieka i inne nowsze także ale zawsze chce sie wiecej..myślałem o wstawieniu skrzyni od tdi tylko nie wiem czy wejdzie i jakie ma przełożenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wąbrzeźno
|
Wysłany: Nie 15:24, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
TD,
to silniki nie do zdarcia kolega ma na liczniku 600 tyś .km, i pracuje jak szwajcarski zegarek .bez remontu !!!!!!!!!!!!!11111
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mrova1
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:44, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
też tak słyszałem ze te silniki są nie do zajechania ale wszystko moze sie zdarzyc u mnie troche turbinka cieknie ale da sie wytrzymac chociaż było by trzeba zajzec..a co sie tyczy tico to moze i na swiatłach wezmie TD chociaż watpie ale co do jazdy w trasie to nie mam równych co do wygody jazdy..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wąbrzeźno
|
Wysłany: Nie 18:58, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
dobra powiedzmy że masz racje ale mi nie chodzi o tą moc chociarz byś sie zdziwił tylko o wytrzymałość TD ,miałem b3 i b4 te silniki to naprawde nie do zdarcia a na tym rzepakowym to ma takiego samego kopa jak na ropie ale już go nie leje szkoda silnika mi ta moc starcza a propo to samochód ojca ale ja go biore i naprawde go nie oszczędzam to 150 km/h prawie zawsze jerzdze na trasie to nicht mnie nie wyprzedza bo sie nie daje ,najwarzniejze że jeździ ścigałem sie z astrą 1.7d.to została daleko z tyło i to mi wystarczy.!!!!!!!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wąbrzeźno
|
Wysłany: Nie 19:02, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
poco mi piszesz o tym tico tego bym nie wzioł za darmo i paska bym nie zamienił na 1.9 tdi bo mój jest taki zadbany jak h....zalerzy mi na bezawaryjności bo robie teraz bardzo durzo kilometrów jerzdze wszędzie i ta moc mi wystarcza a nie którzy na forum piszą że ich tdi idą tylko ok.140km, i nic bo coś sie zepsuło może właśnie z takim sie ścigałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wąbrzeźno
|
Wysłany: Pon 17:06, 15 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
wiesz co gościu nigdy bym sie nie zamienił na tdi bo on by nie wytrzymał tego co ja robie a i jest dynamiczny TD,to silniki poprostu nie do zajechania .mrova1 wie o co chodzi bo sam go ma i i wie że moc też jest naprawde można brać tdi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wąbrzeźno
|
Wysłany: Pon 17:59, 15 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
nie mówie że gówno napewno jest silniejsze od td, i szybsze ,ale nie wytrzymalsze ale jak bym kupił tdi, to bym je miał każdy samochód dobry jak chodzi ale jak będziesz dbał o tdi to i tak pochodzi też będzie nie do zajechania .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|