Dzik
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 19:09, 02 Lip 2012 Temat postu: wariująca elektryka, B4 2E |
|
|
Czołem. Ból jest i to nie mały.
1. Przekaźnik pompy paliwa (PPP) grzeje się i rozłącza. Prosiłbym o opis które piny z tyłu skrzynki są do: + i - do zasilania pompy, + i - do zasilania cewki tegoż przekaźnika. Szukam słabej masy tego przekaźnika.
2. Przełącznik gaz(Lovato z al600) też się grzeje 2 przewody w jego wtyczce się podtopiły i lekko zakopciły wtykę i gniazdo, czasami nie chodzi na gazie jak się mocno nagrzeje przełącznik. Też sądzę brak masy, tylko przy czym?
3. Szyberdach pracuje samowolnie, czasem siadam włączam zapłon i słyszę silnik szyberdachu przez chwilę. Włączam kierunek p/l i razem z przerywaczem kierunków słyszę klikanie w silniku szyberdachu.
Prosił bym o schemat z opisem pinów tyłu skrzynki bezpieczników/przekaźników, samochód nie ma środka bo wszystko wywaliłem łącznie z kokpitem żeby doprowadzić go do ładu raz i porządnie. Wspólna masa z lewej i prawej kokpitu zdaje się być ok, przewody w środku (oprócz ww) i pod maską też.
Możliwe, że skrzynka bezp. do zmiany???
-Jeżeli ktoś może to prosiłbym o sprawdzenie u siebie dokąd prowadzi brązowo-biały przewód z pozycji 1, mniejszej kostki sterownika alarmu, tego gada z napisem "steuergerat fur diebstahlschutz" nad puszką przekaźników po lewo koło nawiewu. U mnie wygląda na równo ucięty a schematów nie mogę znaleźć.
Proszę o usunięcie tematu brak rozwoju, tylko zaśmieca.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dzik dnia Pią 19:27, 14 Wrz 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|