|
www.passatb4.fora.pl Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vespereq
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z katowic
|
Wysłany: Wto 19:46, 27 Lut 2007 Temat postu: ratunku 1.9TDi gasnie,szarpie,i kto wie co jeszcze |
|
|
witam... jak mozna zobaczyc w innym dziale jakis czas temu sprawilem sobie passacika... jest jeden problem albo i kilka problemow 1. gaśnie podczas jazdy ale nigdy przy duzych predkosciach. z tego co się zorientowalem to jakieś dziwne siły odcinają mu napięcie na elektrozaworze pompy wtryskowej i włączają grzanie świec.. tyle co zdołałem zdiagnozować podobno przekaźniki 109 padają jak muchy i taki jest tego efekt.. wymienilem... mialem 3 dni spokoju i znow to samo. Na wolnych telepie go jak nie powiem co.. czasem wyglądam jak jakiś ziooooommm z czarnych filmów z hydraulicznym zawieszeniem czasem trzyma równo podejzewam ze są to okolice 800obr. przy przyśpieszaniu szczególnie 4,5 trzepie go na wszystie strony dopiero powyzej 3 tyś obr nie czuć tego prawie wogole. ma ktos moze jakies pomysly??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coronell
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Śro 17:25, 28 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Jezeli chodzi o gasniecie to miałem to samo.Walczyłem z tym długo ale się udało, powodem była centralka alarmu.
Jak już usunąłem tą usterkę dowiedziałem się że jest to częsty mankament
tych modeli.
Musisz dostać się do centralki która jest umiejscowiona za włącznikiem
świateł na bocznej ściance od wewnątrz tapicery.
To jest prostokątna skrzynka ,mniej więcej 10 x 7 cm z dwoma wiązkami kabli.
Wymontuj ją i otwórz obudowe (zatrzaski)
Weź lutownicę albo zleć to komuś - przelutowanie nózek dwóch styczników (są
tylko dwa) , to duże elementy mniej więcej
na środku płytki drukowanej. Dla pewności popraw styki w gniazdach
wspomnianych wiązek kabli. U mnie 100% skuteczne.
Pozdrawiam.A jezeli chodzi o szarpanie to pewnie którys wtrysk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vespereq
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z katowic
|
Wysłany: Śro 23:44, 28 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
witam serdecznie po konsultacji z kolegą wyżej zrobiłem jak napisał... napsolem sobie krwi straszne ilosci zeby to wyciągnąć.. przelutowałem całą plytke dla pewnosci... jak na razie auto jest jakby nie to co było.. nie gaśnie, nie mogę spowodować umyślnie blokady elektrozaworu co przedtem nie bylo klopotem no i przedewszystkim wolne przestały skakać jak dzikie... caly czas trzyma równiutko.. czasami zadrży na sekunde ale tak delikatnie ze nawet nie widac tego na obrotku. Dzieki wielkie!!!!! pozostaje problem szarpania na 4,5 biegu czasami na 3... jak sprawdzic te wtryski??? pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|