|
www.passatb4.fora.pl Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacek1984
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:59, 12 Gru 2007 Temat postu: przerywanie |
|
|
Witam!!!!
Mam probelm z pasatem b4 z silnikiem 2E. Niedawno kupilem tego paska we Wroclawiu i przyjechalem nim na kolach na mazury. Autko spisywalo sie bez problemow ale po jakism czasie zaczelo przerywac. Tzn. jak silnik jest zimny to nie ma problemu ale gdy osiagnie ok 80-90 stopni traci zupelnie moc na chwile. Wciskam wtedy gaz do dechy i zupelnie zero reakcji by po jakis 3-5 sekund wszystko wraca do normy i tak jest na kazdym biegu. Najpier zamula prze chwile a pozniej przyspiesza i tak jest dopoki obroty nie spadna ponizej 2 tys. Mechanik kazal wymienic mi sonde lambde, pompe paliwa, modul, swiece i przewody wysokiego napiecia. Zrobilem to a autko dalej ma ten problem. Nastepny mechanior wyrzucil mi katalizator i zmienil czujnik tem. ale tez nie podzialalo. Wstawil mi tez opornik na te przewody ktore dochodza do czujnika tem. i teraz auto nie ma problemu z przerwyaniem tylko ze ma problem z zapalaniem, za 5 razem pali jak jest zimny. Nadmieniam ze auto nie jest zagazowane!
Mam pytanie moze ktos wie!!!
Przypomnialo mi sie ze problem zaistanial zaraz po tym jak wysiadlo mi podswietlenie tablicy rozdzilczej. Pojechalem do mechanika, a jemu cos tam nie pasowalo i w tych kablach pod tablica zaczal cos przerabiac i lutowac. Moze podczas tego lutowania nastapilo jakies stykniecie kabli i komputer wariuje?? co wy na to?? bo inne czesci zosaly juz sprawdzone i zamianione ze sprawnego passka i problem nadal istnieje!!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jacek1984 dnia Pią 14:03, 18 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzybor
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Raciążek
|
Wysłany: Śro 19:35, 12 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
A może cewka zapłonowa ? Jak silnik zimny to ok, a jak się nagrzeje cewka to zaczyna wariować. Ja mam Paska też dwulitrowego i na razie nic się nie dzieje.A czy podłączany był pod komputer ? Wtyczka jest przy zegarach po prawej stronie.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacek1984
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:43, 13 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
tak byl podlaczony pod komputer kilka razy i nic. Wedlug komputera problem nie istnieje!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacek1984
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:04, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie moze ktos wie!!!
Przypomnialo mi sie ze problem zaistanial zaraz po tym jak wysiadlo mi podswietlenie tablicy rozdzilczej. Pojechalem do mechanika, a jemu cos tam nie pasowalo i w tych kablach pod tablica zaczal cos przerabiac i lutowac. Moze podczas tego lutowania nastapilo jakies stykniecie kabli i komputer wariuje?? co wy na to?? bo inne czesci zosaly juz sprawdzone i zamianione ze sprawnego passka i problem nadal istnieje!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|