Krist
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Górny Śląsk..
|
Wysłany: Nie 13:52, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
generalnie jest to prawie ten sam silnik co 1.8 tylko o zwiększonej pojemności i raczej nie wysilony co zaowocuje długim "życiem"...
Jednostki są mało awaryjne i raczej jeśli coś je trapi to te same bolączki co 1.8 Generalnie bardzo dobre silniki.
A jeśli chodzi o gaz hmmm, moje zdanie jest takie że jeśli do tych silników się wkłada instalki za 1.5 tyś zł pierszej czy drugiej generacji to takie problemy są normą, i nikt kto ma gaz nie powinien narzekać w końcu zawsze można założyć sekwencyjny wtrysk gazu (3-4 tyś) i wtedy raczej problemów nie będzie z odpalanie i przejściem z benzyny na gaz..
Miałem kiedyś gaz i podziekowałem.. wolę diesla...
Jak sprawdzić? możesz po oznaczeniach literowych silnika dowiedziec sie w tabeli podstaw o silniku i jakim systemem jest zasilany.
Dodatkowo wielopunkt ma wtryskiwacze w głowicy (1 na każdy gar.) a jednopuntk jeden osadzony w gażniku...spis silników- [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|