|
www.passatb4.fora.pl Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mayeros
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:10, 17 Kwi 2008 Temat postu: Problem z rozruchem |
|
|
Mam problem z uruchomieniem silnika, niezależnie czy zimny czy ciepły, został wymieniony filtr paliwa i przez kilka dni było w miarę ok a teraz znowu jest z tym ciężko. Silnik kręci ale nie chce załapac.
1,9 td
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzalecki
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:14, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Mam ten sam problem. Nic na razie nie wymieniałem. Rozrusznik kręci ale nie chce zaskoczyć silnik. Silnik AAZ 1,9 TD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
irl78
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:04, 01 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Koledzy ja miałem to samo poprostu odpowietrzyłem przewody które idą od pompy paliwy do filtra.Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzalecki
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:41, 01 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
irl78 napisał: | Koledzy ja miałem to samo poprostu odpowietrzyłem przewody które idą od pompy paliwy do filtra.Pozdrawiam |
Możesz napisać w jaki sposób odpowietrzałeś te przewody.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
irl78
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:19, 01 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Napiszę tak,że najpierw trzeba by było sprawdzić czy przewody nie są przetarte wiem ,że to dość trudna robota bo nie wszedzie sa one widoczne gołym okiem.A do odpowietrzenia użyłem zwykłej sprężarki.Powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez irl78 dnia Wto 17:20, 01 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bary
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:16, 12 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
sprawdzcie bświece i bezpiecznik świec żarowych (pod maską)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l-zawadzki
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Śro 0:08, 29 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Jak pali kiepsko na zimno i na ciepło to świece nie mają tu wiele do gadania,
trzeba pod kompa i pewnie jakiś czujnik do wymiany a jak nie to pompa do pompiarza i po sprawie.
No chyba, że przyjmiemy najczarniejszy scenariusz, że nie ma odpowiedniego sprężania...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mati
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Pon 16:03, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
zwłaszcza że świece to i tak nagrzewają sie dopiero przy temp. -5st C, a jak narazię przy takich temperaturach to nie mają wielkiego znaczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geha
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Res
|
Wysłany: Czw 20:35, 18 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Mati - ale to chyba przy TDI.
Kolega napisał problem z TD. Sam mam TD i świece grzeją się praktycznie na zimnym silniku nawet kiedy temperatura otoczenia wynosi 20-25 stopni.
Wada silnika TD, pośredni wtrysk :/
mayeros - jak po zmianie filtra paliwa pomogło to może przyczyną być nawet paliwko,
Możesz mieć problem tak samo z zapowietrzaniem się układu.
Może być to nawet zasługa słabej kompresji,
Przyczyn może być wiele, łącznie z pompą paliwa i wtryskiwaczami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maszynistapawel
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:03, 21 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Witam. Mam passata 1,9 TDI 90KM z 93roku. Od pewnego czasu ciężko się odpala silniki. Gdy postoi pare godzin nie koniecznie na zimnym powietrzu rozrusznikiem trzeba pokręcić jakieś 5 sekund. Uruchomi się ale z 2 sekundy ma niskie obroty i potem wskoczy na obroty normalne. Jak zgasze i ponownie zapale silnik pali po 1 sekundzie. Zawsze odpalał ładnie. Na trasie spalanie pokazuje 7 litrów i nie spada a zawsze było ok. 5 litrów. Czasem nawet sobie szarpnie w trasie. Po podłączeniu do komputera pokazuje czasami błąd kod 65535- uszkodzony moduł sterujący. Każdy mechanik ma inną teorię, a świece są nowe. Wie może ktoś jaka może być przyczyna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geha
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Res
|
Wysłany: Nie 20:59, 21 Gru 2008 Temat postu: ... |
|
|
Może zapowietrzać się pompa paliwowa, możesz mieć problem z jakimś czujnikiem. A co na to ASO ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|