|
www.passatb4.fora.pl Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
infigreg84
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 14:21, 15 Sty 2012 Temat postu: Problem z elektryka!!! |
|
|
Witam.Prawda jest ze jak sie nic nie robi przy aucie ,to sie nic nie psuje.Jak tylko zacznie sie cos robic to zaraz wylazi cos nowego Wczoraj cos mi sie porabalo z elektryka.Jak wlacze swiatla i ktorys kierunkowskaz,to przy nacisnieciu hamulca swieca sie wszystkie kierunki(nie mrygaja).Natomiast bez wcisniecia hamulca przy wlaczonym lewym kierunku żarzy sie tez troche prawy.Tak samo jest np przy awaryjnych swiatlach.Mrygaja do poki nie wcisne hamulca,jak wcisne to sie swieca lekko oba.Czy ktos moglby mi poradzic o co kaman?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarode1
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Norge
|
Wysłany: Nie 11:37, 05 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
to może być typowy brak masy-czyli słabe połączenie.przewodu masowego(-) z metalowa częscią karoserii. Przy włączonych światłach jest ok ,ale jak wciśniśnisz hamulec brak masy powoduje przejście prądu po przez resztę zarówek i następuje spadek napięcia - efekt to jażące sie wszystkie żarówki albo tylko zapalenie się jednej strony dlatego, tak się dzieje,, sprawdz masę(połączenie) ,moze gdzieś jest śruba(albo stylk) luźna albo przerdzewiała(skorodowana).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
infigreg84
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 22:15, 05 Lut 2012 Temat postu: Znalazlem. |
|
|
W tylnej lampie, po stronie lewej jak sie stoi za autem,idzie wtyczka z wiazka kabli.Jeden z kabli a kakretnie brazowy jest upalony.Gdy wyciagalem wtyczke z gniazda az wyszedl na zewnatrz bo wytopilo plastik w gniezdzie i wtyczce.Teraz mam pytanie,czy nalezy poprostu poczyscic styki i wymienic cala wtyczke czy szukac zwarcia gdzies indziej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarode1
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Norge
|
Wysłany: Pon 18:12, 06 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
jak masz mozliwość to wymień wtyczkę z gniazdem .ten brazowy przewód nr.3(31) na 6 polowej wtyczce to masa(-).mozesz próbować zarobić końcówkę wyczyścić styk ale to nie zdaję egzaminu na dłuższą metę.poszukaj przy drugiej lampie tego samego przewodu i zobacz tam jak to wygląda. ta wiązka idzie z lewej strony do prawej czyli stawiam na tę lewą stronę z upalonym stykiem (gniazdem).jeżeli po wymianie na nowa wtyczkę -gniazdo bedzie to samo to mozesz poratować sie poprowadzeniem dodatkowego przewodu od tego styku do karoserii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
infigreg84
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 23:00, 07 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Wolal bym zeby to juz bylo na dluzej,chce wymienic cale wklad lampy i dac nowa wtyczke,zastanawiam sie czy od starszego modelu passata by pasowal wklad?Bo kolega ma takiego i z niego moglbym cos brac.Z tej wtyczki podobno mozna wyciagnac te przewody przez nacisniecie tam jakiejs blaszki.Prawda to?Bo jesli nie to jedynie co zostaje to uciac i polaczyc z nowa wtyczka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarode1
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Norge
|
Wysłany: Śro 18:42, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
nie wiem czy będzie pasowało od starszego modelu.(b3?)...ja mam model 96 wrzesień i nie wiem czy 93 marzec to jest to samo(w 95,96 dużo zmian weszło)możesz wyciągnąć pojedyńcze przewody wciskająć bardzo mały wkrętak i podważyć (wcisnąc ta blaszkę)i przewód wychodzi...jak ci się nie uda to tnij te przewody +nowa wtyczka + złączki wago i po sprawie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|