|
www.passatb4.fora.pl Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
peters80
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KŁODZKO
|
Wysłany: Śro 10:18, 25 Lis 2009 Temat postu: Piszczenie przy zimnym silniku 1.9 TDI-90KM.POMOCY! |
|
|
Potrzebuje porady,a mianowicie po uruchomienie zimnego silnika 1.9 TDI 90 KM strasznie piszczy cos przy rozrządzie!Wymienione już zostało: kpl.rozrząd,paskek od wsp.,pasek wieloklinowy i napinacz,wymienione łożyska alternatora.Dodam ze piszczenie ustaje po złapaniu przez silnik temperatury.
Prosze o pomoc jeśli ktos juz sie spotkał z czymś takim.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek7520
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: białystok
|
Wysłany: Pią 18:48, 27 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
witaj! Zdejmij pasek od wspomagania, i uruchom silnik jak dalej będzie piszczeć to zdejmij od alternatora i zobacz czy piszczy. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karollo85
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Sob 17:46, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Witam! Tak do poprzedniej wskazówki to jak przestanie piszczeć po zdjęciu paska alternatora to nie musi być pasek luźny ale wyrobiona tulejka na pręcie od napinacza której się raczej nie wymienia bo przeważnie wymieniamy napinacz:) ja mam takie same objawy piszczy na zimnym ponieważ nasz diesel się lekko telepie przestaje jak się nagrzeje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
belcho99
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:35, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ten typ tak ma. miałem 3 paski b4 i w każdym to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
INDIANER
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:39, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Całkowicie normalne nie ma sie czym przejmować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barciszek
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:03, 22 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Witam. Piszczenie raczej normalne jednak należy wymienić kółko z wieloklinem ( te duże na dole ). Dopiero wtedy przestanie piszczeć nie pomoże żadne smarowanie WD i tego typu rzeczy. W tym kole jest guma żeby tłumiła drgania jednak z czasem się zużywa i zaczyna łapać uślizgi powodując piszczenie. Nie jest to tania część, koszt około 300-400 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witek1992
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kamienna Góra
|
Wysłany: Nie 15:19, 28 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Hej. Piszesz że jest to nie tania część, a używki opłaca się zakładać? Mam nie duże doświadczenie z tym silnikiem a poprostu nie będę mógł teraz wywalić tyle kasy na raz. I jeszcze chciałem dodac że u mnie występuje ten sam problem a nawet troszke większy. Piszecie że to tylko na zimnym silniku a u mnie cały czas piszczy i nie chce przestać nawet przy zagotowanym silniku. Doradźcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karollo85
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Nie 17:22, 02 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
U mnie piszczało ale miałem wyrobione tulejki na pręcie które są nie do kupienia. Ja sobie wymontowałem cały uchwyt przewierciłem otwór na większy i dotoczyłem tulejkę z teflonu. Rewelacyjnie to pracuje.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek 1.9
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:05, 05 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Mialem juz ten problem i co sie okazalo lapa napinacza juz byla wyrobiona wiec dorobilem tulejke ale chyba z jakiehos slabego materialu wiec kupilem cala lape napinacza i teraz jest dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tapiki
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 0:20, 09 Sty 2013 Temat postu: Re: Piszczenie przy zimnym silniku 1.9 TDI-90KM.POMOCY! |
|
|
nie musi piszczeć ! piszczy koło pasowe wału korbowego wewnątrz pomiędzy gumą a metalem, efekt słyszalny na małych obrotach, wymień to koło na nowe (nie używane) lub 50% sukcesu i taniej wymień koło na alternatorze ze sprzęgiełkiem (takie jest w b4 110KM).
Ja zacząłem od paska, napinacza, tulejki,rolka, znowu pasek, koło alter(50% sukcesu) i na końcu duże koło pasowe. Jest OK. Pasek ani nie drgnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|