|
www.passatb4.fora.pl Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
olus70
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:25, 17 Lis 2009 Temat postu: Passat b4 tdi 1z Problem z odpalaniem POMOCY |
|
|
Witam wszystkich
Mój Passat jak jest zino, poniżej zera to kontrolka od świec świeci sie długo, ale jak zgaśnie i przekręce kluczyk to obruci pare razy i zapali.Przyjeżdzam pod szkołe, kończe o 15 zajęcia, jest już ciepło wtedy, przekręcam na zapłon, kontrolka świeci sie krótko, poczym gasnie, ja zapalam i kręci kręci aż zapali, ale zapalił.Teraz pasek stał przez jeden dzień, było dzisiaj 10 stopni na plusie, o godzinie 15 chce zapalić, kontrolka świeci sie krótko, przekręcam kluczyk i kręce kręci...w końcu nie chciałem go męczyć lecz wyłączyłem i jeszcze raz, potem pokręcił i zapalił.Chce jeszcze dodać że jak jest ciepły i wyjde np do sklepu przchodze to pali na dotyk.Ostatnio mechanik wymieniał mi świece i rozrzad, zaraz po sprowadzeniu auta do Polski.
Powiedzcie co może być przyczyną...
Aha jeszcze jedno jak było raz -3tej zimy to zapalił mi i falowały obroty tak w okol 1000, ale po chwili ustały.
prosze powiedzcie co może być przyczyną tego złego odpalania
Z góry dziękuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B4PASSAT
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 16:28, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
w tym ci nie pomoge ocb. a jak faluja to normalka bo ma automatyczne ssanie:) ja tez tak mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k2
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:01, 18 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
może zaworek zwrotny nie trzyma , brat wymienił zaworek zwrotny i w porządku a było tak że jak postoi dzień to ciężko było odpalić a ciepły palił bez problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
olus70
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:27, 19 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No własnie teraz zostawiam go na 2 dni nieruszając żeby zobaczyc czy pecherze powietrza bedą.A jeśli nie to bedzie trzebaszukac dalej;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
olus70
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:42, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Był jeden pecherzyk powietrza.ale pokręcił i odpalił.Wczoraj jeżdziłem, dzisiaj odpalam o godzinie 12 i znow krece kręci i ...odpala;/ miałem nadzieje że sie zapowietrza.Dzisiaj jade do mechaniora który robił mi rozrząd i dowiem sie co powie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
belcho99
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:21, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
zobacz na vagu jak się ma czujnik temperatury płynu chłodzącego no i czy się nie zapowietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arek_osman
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:23, 13 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
to na pewno zębatka na wale ma luzy tak samo miałem jak ty tylko dowiedz się gdzie ci zrobią frez na wale to kosztuje 200 zł z zębatką tylko jedz z tym do innego mechanika bo ten będzie cie zpewńiac że wszystko super zrobione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bynek
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:47, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Witam kolego z moim autkiem było podobnie i zmieniłem mechanika,a ten podłączył do komputera i wykazało,że mam walnięty czujnik temperatury paliwa,który znajduje się w pompie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|