|
www.passatb4.fora.pl Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wąbrzeźno
|
Wysłany: Pią 15:49, 29 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
kup .z 90 km.on nie jest taki przeciążony a jak ci zależy na mocy to se kup bęzyne 2.8 VR6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wąbrzeźno
|
Wysłany: Pią 15:49, 29 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
kup .z 90 km.on nie jest taki przeciążony a jak ci zależy na mocy to se kup bęzyne 2.8 VR6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wąbrzeźno
|
Wysłany: Pią 17:48, 29 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
kup co chcesz 90 km./wytrzyma dłurzej bo 110 km.napakowali za durzo bajerów ja mam 1.9 td. i przejechał 300 tyś już a silnik orginalny.troche słaby ale mi wystarczy więc ja bym wybrał 90 km.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wąbrzeźno
|
Wysłany: Pią 18:44, 29 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
110 KM. MA NP.POMPOWTRYSKI.I TURBINA JEST TAKA ŻĘ JAK WLEJESZ NP .OLEJU Z BIEDRONKI TO ODRAZU SIE ZAPCHA I PO TURBINIE A JA ZROBIŁEM NA RZEPAKOPWYM 10.000 I NIC I 10.100 TYŚ, NA OPALE .JEST SUPER WIĘC WYBIERZ CO CHCESZ MOIM NASTĘPNYM SAMOCHODEM BĘDZIE PASSAT B5 ALE 1.9 TDI 90 KM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wąbrzeźno
|
Wysłany: Sob 10:04, 30 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
AHA TO KUP SE 110 PEWNIE ŻE ON JEST LEPSZY .DLA MNIE SIE LICZYŁ ZAWSZE STAN A NIE SILNIK .RÓB JAK UWARZASZ.!!!!!!!1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wąbrzeźno
|
Wysłany: Sob 12:27, 30 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
to weź 110 jest mocniejszy !!!!!!!!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wąbrzeźno
|
Wysłany: Sob 15:11, 30 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
no tak je też bym go polecał bo ma mniej elektroniki .mniej sie będzie psół.widze że mamy takie same zdanie ja mam 1.9 TD. też jest super troche słaby ale dla mnie ok.jeżdze na oleju z biedronki zrobiłem 10.000km. i na opale też ze 2 tys.skm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pedro's
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:31, 30 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
tylko wszystko zalezy panowie w jaki mstanie sa oba silniki!! jak tem 110 ma duzy przebieg i jest juz przyjechany to 90 jest lepsza, no i odwrotnie, a zywotnosc maja taka sama!! i awaryjnosc taka sama - bardzo niska , ja mialem okazje jechac passatem 110 km i powiem wam ze mial takiego muła ze ledwo jechal, a jak spowrotem wsiadlem w mojego 90 km to ogien na drodze , lepiej kupic slabszy ale bardzej zadbany!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wąbrzeźno
|
Wysłany: Sob 16:27, 30 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
terz tak mówie ja mam 1.9 td, 75 km. i jest lepszy od kolegi 90 km.bo bardziej zadbany .zastawia gume na szosie za karzdym razem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wąbrzeźno
|
Wysłany: Nie 10:34, 31 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
to ja sie ścigałem z 1.6 bęzyna 16v moim 1,9 td,75 km
to ten bęzynowy taki bubel ja wcisnąłem klepe guma sie paliła a on nie mógł zrywa zrobić nawet .!!!!!!!!1 wygrałem oczywiście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wąbrzeźno
|
Wysłany: Nie 16:06, 31 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
diesel to diesel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pedro's
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:14, 31 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Panowie... zeby benzyniak jechal to potrzebuje obrotow, a diesel odwrotnie, no i jeszcze musimy wspomniec ze nasze TDI 1Z mają świetny moment obrotowy!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
altulek
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 16:20, 03 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z przedmówcami, że przede wszystkim najważniejszy jest stan auta. Kiedy kupowałem swoje auto stanąłem przed tym samym wyborem 1Z a AFN. Znalzłem oba w b.dobrym stanie, oba variant-y. Jeździłem obydwoma. Chociaż oba silniki są konstrukcyjnie identyczne mój wybór padł na AFN. Dlaczego? Górę wzięły parametry. AFN-ka jest bardziej zrywna i jest to odczuwalne (wersja AFN 110KM od 0-100 w 12,1 sek a 1Z 90KM od 0-100 w 14,4 sek) i elastyczna (AFN 235N-m 1Z 202N-m) Tak było w moim przypadku i ja oponowałbym za mocniejszą wersją nawet ze względu na samą elastyczność magia diesla. Myślę teraz o chip tuningu moc wzrasta do 143KM i 290N-m, ale to inna baja. Wybór należy do Ciebie, także Pikolo po zakupie pochwal się na co się zdecydowałeś i jak wrażenia z jazdy myślę, że z obu będziesz zadowolony. pozdro pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|