Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna www.passatb4.fora.pl
Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jak wymienic plyn w chlodnicy?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pietras1




Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIALYSTOK

PostWysłany: Pią 9:29, 10 Lis 2006    Temat postu:

dobrze ze poruszyles temat ale cos malo chetnych do pomocy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olo100




Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:19, 10 Lis 2006    Temat postu:

zdejmujesz dolny wąż od chłodnicy i wylewasz, oczywiście zbiornik tesz otwierasz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
g.kulis




Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Bemowo

PostWysłany: Pią 20:47, 10 Lis 2006    Temat postu:

Witam. Juz wcześniej pisałem o problemie podczas wymiany płynu .... ja wymieniałem w sposób następujący : odkręciłem korek wlewu płynu chłodzącego ze zbiorniczka wyrównawczego , zdjąłem waz od strony pompy (łatwiejszy dostęp) gdy tylko płyn zleciał założyłem przewód z powrotem , następnym krokiem było wlewanie płynu gdy juz napełnimy zbiorniczek zakręcamy go i wsiadamy za kierownice przekręcamy pokrętło od grzania na pozycje max i uruchamiamy silnik. I teraz najlepsze w książkach jest pięknie napisane ze układ odpowietrzy sie sam (teoretycznie prawda ale...) po nagrzaniu silnika proponuje wyłączyć silnik i poczekać az trochę przestygnie i znowu dolać płynu gdyż napewno za pierwszym razem nie zmieści nam sie 5L. czynność ta wykonujemy az do skutku dopóki nam nie wejdzie cala bańka 5 litrowa. Napewno trzeba obserwować temperaturę i nie dopuścić do przegrzania , nie przejmujcie sie zapalającą lampką od ciśnienia płynu chłodzącego (normalne prze tej wymianie) , z początku mimo temperatury silnika nawet 90 stopni nie będziemy mieć grzania na kabinę bo nagrzewnica będzie zapowietrzona i stąd właśnie to dolewanie płynu do zbiorniczka. Mam nadzieje ze w miarę jasno wyjaśniłem, W razie jakichś problemów chętnie pomogę. pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin