Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna www.passatb4.fora.pl
Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dławienie silnika przy dużych obr. 1.6 AFT

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarode1




Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Norge

PostWysłany: Nie 10:42, 05 Lut 2012    Temat postu: dławienie silnika przy dużych obr. 1.6 AFT

witam ,nawiązuje do swojego 1 postu,mianowicie -Passat 35I,3A5, 96r.,silnik jak w temacie.od 2009 r.samochód ma tendencje do dławienia sie przy przyspieszaniu tj.np.jade sobie 95 i chcę przyspieszyć do ok 130 to pierwsze 3 sekundy ładnie przyspiesza ale potem go lekko ale nieprzyjemnie szarpie, spada moc jakby o 50%.męcząc sie dobije spokojnie i do 150(nawet ostatnio na 4biegu)prędkość max to 195km/h ale moze dobic do 200.płyn ze zbiorniczka mi ubywa ale bardzo w małych ilościach.olej synthetic 0w 30 castrol,(o ile dobrze pamietam do tego silnika tylko fullsynthetic)raczej nie ubywa po 8 tyś od wymiany dolałem okolo350 ml i poziom trzyma.silnik nie kopci ,odpala normalnie,nie szarpie na zimnym.nie przegrzewa się.brak śladów wody(mleka)na bagnecie,na korku pokrywy zaworów.Znajomy mechanik zrobił test na zawartość spalin(albo oleju)w ukladzie chłodzenia i pierwszy test nic nie wykazał.ale po drugim teście jak mu przygazował do 5-6 tyś. obr.cos mu tam pokazało i powiedział ze to uszczelka pod głowicą.pojechalem na inny warsztat, mechanik sie przejechał i powiedział ze to raczej nie uszczelka bo samochod ma dużą moc i idzie jak burza.te szarpania mogą być może spowodowane elektroniką(miernik masy powietrza,wtrysk i masa innych czujnikow) Po wymianie swiec,cewki,filtrów,oleju nie ma żadnej zmiany....Tu jest najlepsze że po zdemontowaniu komory wtryskowej i jej ponownym zamontowaniu ten problem znika kompletnie na około 50 km ale póżniej jest to samo-szarpania dławienia przy około 4000 obr.(około 100 na godzinę).wymiana uszczelki jest kosztowna i nie gwarantuje mi to zniknięcie problemu. jak zdiagnozować jeszcZe silnik żeby znależć prawdziwą przyczynę??? komputer błędów nie pokazuję,jeszcze jest jedno że jego temperatura pracy jest niska miedzy -70 a 80 st cały czas pokazuje wskażnik. w korku dogrzeje się do 90 ale w trasie szybko spada. konia z kopytami temu kto znajdzie tu przyczynę...(myślę że tu potrzebny jest dobry diagnosta z ze znajomością silników benz.VW) help!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin