|
www.passatb4.fora.pl Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marscan15
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:40, 05 Sie 2008 Temat postu: ciężkie zapalenie rano i biały dym |
|
|
czasami zwłaszcza rano auto nie może zapalić, kręcąc silnikiem wydostaje sie biały dym. podczas dnia tego problemu nie mam. Dymu nie jest za dużo. Gdy już uda mi sie jego zapalić to jeszcze przez jakis czas lekko biały dym idzie z rury wydechowej. Moj silnik to 1.9 tdi 90KM rok 96 Prosze o jakies porady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pilz1
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:54, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
proponuje sprawdzic ustawienie zapłonu i ew szukac dalej ( ale od tego zaczac)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Licha144
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:54, 22 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
A nie ubywa Ci płynu chłodzącego? Biały dym może być efektem spalania przez silnik płynu chłodzącego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l-zawadzki
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Wto 23:55, 28 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Jeśli nie dymi na biało cały czas to nie będzie "płyn chłodzący", ja mam ten sam problem tzn, jak go palę na jak jest zimny to :
1. ciężko pali,
2. Jak odpali to przez kilka sekund(1-2s) ma ma niskie obroty,
3. jak tylko obroty wskoczą na wartość normalną przestaje dymić.
Świece są dobre, ale po włączeniu zapłonu nie grzeją, wymieniłem czujnik temp wody i nadal to samo. Podejrzewam przekaźnik świec/automat świec ale to dość spory wydatek więc jak znajdę taki przekaźnik w innym aucie i po podmianie będzie ok to trzeba będzie zainwestować:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mati
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Pon 16:00, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
ja proponuje udać się do pompiarza tak jak mówi kolega pilz1 na ustawienie zapłonu... ewentualnie niech podepnie pod komputer i może coś wyjdzie ;)zazwyczaj takie objawy daje uszkodzona pompa wtryskowa. A odczuwasz może przerywanie po puszczeniu sprzęgła na poszczególnych biegach?? U mnie to była wina nastawnika , kopcił a przy okazji były lekkie aczkolwiek odczuwalne szarpnięcia po puszczeniu sprzęgła lub po dodaniu gazu po płynnej jeździe na równym gazie. Niestety koszty napraw związanych z pompą są spore ale warto bo Passki to świetne autka:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|