Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna www.passatb4.fora.pl
Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

1.9 TDI zapali,zgasnie zapali,gasnie i tak w kolko

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
abruzi




Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:43, 23 Lis 2008    Temat postu: 1.9 TDI zapali,zgasnie zapali,gasnie i tak w kolko

Witam. Mam problem z moim Passatem 1.9TDI 1z 94'. Auto na mrozie zapala praktycznie na dyk, ale odrazu gasnie. Musze to powturzyc z 5x zanim obroty sie ustabilizuja i bedzie chodzil rowno. Jak jest zimny to nie reaguje na pedal gazu przez kilka sekund. Mial ktos taki przypadek? Co padlo? Mam nowy filtr paliwa. Prosze o pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzybor




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Raciążek

PostWysłany: Nie 12:28, 23 Lis 2008    Temat postu:

Witam
Sprawdz czy nie zapowietrza sie układ paliwowy
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
abruzi




Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:10, 23 Lis 2008    Temat postu:

wydaje Mi sie, ze jakby paliwo cofało się to musiałbym długo krecic zeby załapał, a moj pali za kazdym razem na dyk wiec chyba to odpada?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzybor




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Raciążek

PostWysłany: Nie 19:17, 23 Lis 2008    Temat postu:

Witam
Nie do końca bo zawsze zostanie się troche paliwa w pompie które starczy do uruchomienia. A czy ta usterka pojawiła sie po wymianie filtra paliwa ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
abruzi




Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 6:49, 24 Lis 2008    Temat postu:

Nie. Przed wymiana bylo podobnie. Chce zwrocic jeszcze uwage, ze problem pojawia sie tylko przy pierwszym uruchomieniu. Jak jest cieply to wszystko OK. Czyli immo odpada? Wina jest cofajacego sie paliwa? Zaworek zwrotny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doktor




Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:24, 24 Lis 2008    Temat postu:

Witam,
W tamtym roku wraz z nadejściem chłodów miałem podobny przypadek.
Okazalo się, że dwie świece żarowe były spalone - po wymianie jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
abruzi




Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:41, 24 Lis 2008    Temat postu:

Byloby super gdyby to tylko świece. Ale czy swiece grzeja sie w temp -2? Gdzies slyszalem ze dopiero przy -7?! ;/ Jutro auto bedzie podlaczone do kompa. Zobaczymy co sie bedzie dzialo...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez abruzi dnia Pon 16:42, 24 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
abruzi




Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:34, 26 Lis 2008    Temat postu:

Pompa wtryskowa wyregulowana i uszczelniona. Gosc mowil ze mial najnizsza dawke ustawiona i stad te problemy. Przy -7 złapał "na strzała" mam wrażenie że lepiej ciągnie. Całkowity koszt naprawy to 150zł. Zamykam temat i pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
l-zawadzki




Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie 17:04, 30 Lis 2008    Temat postu:

Stary gdzie Ty tę pompę za 150 zł zrobiłeś...<wow> możesz mi podać adres...Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
abruzi




Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:35, 02 Gru 2008    Temat postu:

Jeśli chce ktos namiary, tak jak l-zawadzki to prosze na gg 3699188. Dodam ze to podkarpacie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin