Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna www.passatb4.fora.pl
Forum Internetowe poświęcone Volkswagenowi Passatowi B4/Przejściowka/Uśmiech/1993-1996
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

1.8 90KM sgasl podczas jazdy i nie burzy:/

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Libner




Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:01, 09 Sty 2010    Temat postu: 1.8 90KM sgasl podczas jazdy i nie burzy:/

Witam.Moj passat zjadl mi ostatnio 4500 zl miedzyinnymi zmienilem silnik na taki jak poprzednio..pierwsze wrażenie jakie odnioslem to to ze jest to slabsza jednostka.Sprawdzilismy i zgadza sie wszystko.Jednak samochod nie jezdzi jak wczesniej. Bylem u typka co zrobil mi diagnostyke powiedzial ze wszystko gitara.przestawil troche zaplon i na jakis czas pomoglo.dalej jezdzi lepiej ale niestety jeszcze daleko mu do poprzednika.No ale dzisiaj to katastrofa mialem niestety resztke paliwa i jechalem na stacje.Pasodoble zgaslo i podnioslo sie jeszcze na chwile na 10 sek po ponownym odpaleniu i zamarl.Dolalem paliwa probowalem ale nie reaguje.To najswiezsza sprawa.Niestety samochod ma tez problem z codziennym odpalaniem.normalnie odpalajac bez dodania gazu samochod odpali i zgasnie w moment.Po probie odpaleniabez dodania gazu nie ma o czym rozmawiac jednak odpala na 1 garnku i trzepie sie jak traktor jak dodam gazu to gasnie jak zostawie i nie dodam gazu to po ok 5 minutach jest gotowy do jazdy .Padaczka.Dodam ze byl tez zmieniany wtrysk na uzywany.Mam jeszcze pytanie przepustnica byla ustawiona na 85 % cos to zmienia??Pozdr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Libner




Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:32, 09 Sty 2010    Temat postu:

Aha no i prosze o pomoc bo nic o tym nie wspomnialem:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
martivw75




Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Sob 14:08, 23 Sty 2010    Temat postu:

Przyczyn takich objawow moze byc wiele ,pisales ze wymieniales wtrysk ,moze lapie lewe powietrze ,to na poczatek .podlacz pod VAGA to zaoszczedzi ci czasu i pieniedzy .Sprawdz czujnik temp.plynu chlodzacego ,silnik krokowy odpowiedzialny za bieg jalowy ,,do sprawdzenia wszystkie polaczenia elektryczne ,kostki ,styki take tam;WD-40 i do roboty .Zmieniony zostal silnik to i komp zostal wymieniony podejrzewam moze komp nalapal bledow i pracuje w trybie awaryjnym .Rozlacz klemy od aku. na godzinke nich sie zresetuje wtedy odpal ponownie bez dodawania gazu ,poczekaj az zalapie temp. i dwa razy zalaczy sie wentylator .Powinno cos pomóc ,ale tak jak pisalem podepnij pod VAGA wtedy bedziesz mial wszystko jasne.PozdraVWiam .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.passatb4.fora.pl Strona Główna -> PORADY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin